De meest recente updates
21 februari 2019
Hogeschool met vlinders in de buik
Het evalueren van een grote hogeschool gaat op een speciale manier. Evalueren is niets nieuws maar het effect van de waarderende benadering ‘appreciative inquiry’ is groot. Door deze opbouwende benadering heeft men zin in het ondernemen van actie na het ophalen van feedback en heeft men zin om de hoger liggende verbetercyclus op te starten.
3 oktober 2017
Klant bigfeat krijgt ASZ kwaliteitsprijs nominatie
Bigfeat feliciteert haar opdrachtgever ‘de afdeling Chirurgie van het Albert Schweitzer ziekenhuis’ met hun nominatie voor de ASz Kwaliteitsprijs 2017. Wij zijn eind 2016 begonnen met het monitoren van de patiëntentevredenheid van de afdeling Chirurgie van het ziekenhuis en is trots dat de nominatie voor deze afdeling tot stand is gekomen.
21 JAN 2015
De kracht van negativiteit
Andermans review kan jou helpen een mening te vormen over het product of de dienst, en helpt jou ook te beslissen of het aansluit op jouw wensen. Reviews, positief én negatief, zorgen ervoor dat klanten beter een mening kunnen vormen en beter kunnen bepalen of het product of de dienst aansluit op hun behoeften.